Tja tja..

Hej hej!! Vi åkte ungefär vid tjugo i tio. Vi hade lite svårt att hitta men till slut så.. Vi fråga en kille som gick med en hund. Han praoade där också. Han var ute med en skadad hund. Den är jätte fin. Jag gick ut med den senare. När jag kom dit så var det tre personer som jobbade då. Lite senare så gick vi ut med massor av hundar. Jag hade fyra stycken. Dom hette Pixi Sixten Hedvig och Asta. Dom är jätte söta. Dom Gick ganska bra i kopplet.  Pixi som var en chihuahua skälde mycket på andra hundar. Men jag gillar han.. Han var cool på något sätt.. Vi gick en jätte lång promenad vi var kanske ute i mer en timme. Men det var jätte roligt :) När vi kom tillbaka så var det bara kristoffer(Den killen som var där) som skulle gå ut med Trolle och några andra. Jag åt ett päron så länge. Jag gick in till dom minsta hundarna och yorksherterrier. Men dom hade klippt han ¨så han såh ännu mindre ut. Men han var jätte söt!!! Jag bytte vatten hoss hundarna och då i ett rum så var det en JÄTTE stor hund som hette pluto. När jag km in till han så sprang han och hämtade en hundleksak. Men jag tog vatten skålen ocg gick där ifrån :( men jag skulle fylla på vatten nytt vatten:) Sen så gosade jag lite med han. Jag gick till och med ut med han det är den största hunden på hela hund dagiset och han är den gladeaste också.

Men jag årkar inte skriva mer hejdå!

Hon som hade gjort illa benet Bella.

Pluto.

Dixi.

Pixi och hedvig

Pixi och asta.

Sixten

Hedvig

Pixi och Asta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0