Skolan:P

Hej hej! :P jag kom nyss hem från skolan. Vi slutar halv fem men jag och natta får gå tidigare för att vi har dans! Det är lite svårt at skriva med det är bara för att jag har ett ploster. Jag gjorde illa mig på trä slöjden. Jag har byggt en underjordis gång till mina gerbilder.(ni kommer att få se en bild på den sen) Nu i trä släjden så håller jag på med en hylla. Jag kan inte ta bild på den. Är ju inte klar:P Men sånna finns att köpa på IKEA. Musiken var jätte tråkig för att vi skulle lära oss saker som vi redan kan?? Jag skrattade till lite Dick(musik läraren) Blev jätte sur på mig. Han ba "Lina nu får du lägga av!" Men det är det jag har gjort i skolan.

Bilder:P

Mickis ritade på min hand!

gjorde illa mig :( :'( Det är ett ploster lite konstigt men..
 
Natta!!    Och på trä söljden


Maria  Visst är bilden fin!! :)  Det passar henne hon ler hela tiden!






Kommentarer
Postat av: Natta

Neejj lina inte den bilden!!!!! haha

2010-03-16 @ 16:58:09
URL: http://magnussonns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0