Ska göra en ny header igen!

Hej hej jag ska göra en ny header igen. Jag vet inte varför med jag vill det. Så nu ska jag fixa den lite puss.

Stina!




Det var några snor ungar som ba vilka horor. Kom ner så kan ni få helsa på hundarna sa vi. Men dom är hur fega som helst!! Hermon blev jätte sur hon gick in till skolan(dom var på fritis) Hon ba dom där snorungarna kastede sten på våra hundar. Asso Egon och dom. Dom var inte våra men ändå. Deras fritidslärare ba vilken skola går ni i så att vi kan lösa det här Hermon ba nej jag vill prata med dom där snor ungarna. Men sen så kom hon tillbaka för det var lite jobbigt att hålla i alla hundarna medans dom var borta.



Natta du vet vilka det är. Dom som är rädda för curry som bor på andra sidan gatan. En av dom och hans kompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0