Ska fixa en design!

Till någon som heter mexi ska jag fixa design till. Det ska bli roligt. Ni kan fråga om ni vill att jag ska göra en till er. Va inte blyga. Förut tyckte jag inte att det var roligt att göra header men nu så tycker jag det så fråga bara.

* SKRIV HUR NI VILL HA DEN
* VILKEN BAKGRUNDS FÄRG ELLER OM NI VILL HA EN BILD
* OM NI VILL ATT JAG SKA GÖRA SVART RUNT EN BILD ASSÅ SÅ HÄR:

* NÅGON SPECIELL TEXT SOM: NJUT AV VARJE SEKUND,EN LITEN BLOGG OM MYCKET. NÅTT I DEN STILEN
* EN BLOMMA SOM KOMMER FRÅN SIDAN SÅ HÄR:    DET FINNS MÅNGA OLIKA BLOMMOR.

 
NI KAN SKICKA DET TILL [email protected]  DÅ SKA NI SKICKA BILDER OCH SKRIVA SOM NI VILL HA DET :)

Kommentarer
Postat av: emilia

skön blogg :)

2010-03-10 @ 12:28:25
URL: http://emiliiabilling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0