My dream..

Hej hej!! Jag och Hermon gick ner till centrum. Hon hade aldrig varit på djurmagazinet så vi gick dit. Vi var där i en kvart tjugo minuter. Men det finns jätte många djur som man vill köpa! Vi hittade jätte fina jeans på gina tricot världens snyggaste. Vi gick sen in på HM och träffade Tess och Issa. Dom åt på burgerking. Bara för att vi gick och köpte klass åt dom så följde dom med oss till Inger. Min granne. Hon är hur snäll som helst. Vi fråga om vi fick gå ut med hennes hundar. Hon hade en vän på besök och hennes barnbarn var också där. Dom var jätte söta. Men hennes kompis hade två hundar där. Vi gick ut med alla fyra. Alla hundar hette Alice Egon Stina och något på L men jag kommer inte ihåg :P. Först så höll jag i Egon sen så höll jag i Stina. Stina drog jätte mycket i kopplet. Men jag hade kul iaf. Sen så skulle Tess hem och Issa skulle sova hos henne. Då fick i ta två hundar var. Jag tog Egon och Stina. Hermon tog Alice och den andra hunden. När vi hade gått vår promenad så lämnade vi hundarna hoss Inger igen. Hon ba: Tog ni två hundar var?? Vi ba: AA. Och jag sa att Stina drog i kopplet. Men vi fick lite godis av hennes barnbarn. Senare så gick vi hem till Hermon sen så har vi varit där. Men nu är jag hemma.

Inga bilder för min mobil är urladdad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0