Kom nyss hem!

Hej hej. Nu precis så kom jag hem. Jag har varit i skolan. Men det kanske ni vet. Tove och Ellen är på prao. Det känns kanske tomt i klassrumet nu när dom är borta. Men på gympan som vi hade efter spanskan körde vi typ fia med knuff. Mit lag vann en gång av tre. Kanske bra sen kom vi tvåa och trea. Det är svårt att förklara hur man gör. Men kan försöka sen en liten bit ner.

Natta ska inte längre praoa ensam hon ska praoa med Ewe/Evelina. Jag är glad att jag att jag ska proa själv. Det är mycket mer spänande. Ska käka lite nu ses sen bloggen!

Ps: Jag skrev det här för ett tag sen. Men vi har en ny data så man måste hålla på med saker och det tog lång tid!!
Så det är inte jag kom nyss hem.
Men nu så hittar jag inte bilderna! ååå Jag blir så trött på allt


Kommentarer
Postat av: Natta

Är det mindre spännande när man är 2??

2010-03-15 @ 17:33:16
URL: http://magnussonns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0