Kom hem kl 18.00

Hej hej. Jag vet att jag inte har hunnit blogga mycket i dag. Men jag kom hem kl 18.00 Vi var barn vackt åt min frökens barnbarn. Han är jätte söt. Han heter Elliot! Så söt som helst. Jag är hanns nya vän. Jag och Hermon. Vi ba vem är din bästa vän? han pekade på mig och Hermon inte på Maria. Men det var bara för att hon skrämde han hela tiden. Varje gång han gjorde det så tog han min han eller kramade om mina ben! Han puttade mig och sa att jag skulle ta fast maria. Vi körde bandy och vi tittade på snövit och dom su därgarna. Den var ju fett bra. Jag kommer typ inte ihåg nått från den filmen. Sen var det dags att gå och jag fick en kram av han. ÅÅ så söt han är asso!! 

Vi åt mellis i skolan. Ann(vår lärare) köpte hamburagare på mc donalds. Vi fick en varsin meny! Men mellan pommesfrittes och en mellan läsk och så klart en hamburage! Vi trodde att vi skulle få en varsin hamburage men nej. Hon ba ska ni inte ha lite pommesfrittes och läst. Äää joo med det behövs inte.

Hejdå.
Jag sitter i mitt rum så jag kan inte ladda upp bilder. Jag gör det efter jag har ätit! Om inte min pappa ska ha datarn!

Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0