Lite bilder från skolan!

Men idag på no så hade vi en vikarie. Han gillade mig bara för att jag tänkte lite. Han hade lite konstigt kroppspråk. Ibland så kunde man inte hålla sig för skratt :D  Rikard var den som skrattade mest. Vi ba  Asso Rikard. Vi bytte elevråds repensentant(stavningen vet ej hur man stavar eller säger) eller dom som ska vara dom som ska gå upp. Jag bytte. Det var jag som va. Det är så tråkigt!!! Nu så blev det Elias och Hermon. Men Hermon vet inte om det. Hon är prao. Synd för henne. Men vi ses da Hejdå! 



Hoppas att jag fick lägga in den. Du sa att det var okej:P



Men idag på no så hade vi en vikarie. Han gillade mig bara för att jag tänkte lite. Han hade lite konstigt kroppspråk. Iblan så kunde man inte hålla sig för skratt :D  Rikard var den som skrattade mest. Asso Rikard. Vi bytte elevråds eller dom som ska vara dom som ska gå upp. Jag bytte. Det var jag som va. Det är så tråkigt. Nu så blev det Elias och Hermon. Men Hermon vet inte om det. Hon är prao. Synd för henne. Men vi ses da Hejdå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0